Thursday, August 6, 2009

My sis, my bro wed n Trip to Malacca~~

Mood: EXcited n Njoy
Songs: Graduation / Vitamin C

1st of all, last week tanggal 1 Ogos 2009 merupakan hari bersejarah bg anor and abg.. sebab majlis perkahwinan mereka berlangsung... abg menggunakan theme colour blue and anor menggunakan theme colour silver/dark grey... warna tu aku yang suh anor guna sebab exclusive n menarik... by the way previous blog pn aku da cite pasal hantaran akak aku yang ak buat tuh... mmg sgt penat ak time tuh, rasa cam separuh nyawe je.. da cam mak pengantin je aku nie.. ehehe..biasa laa ahli keluarga x ramai, plak 2 wat twin marriage.. mmg putuih nyawe aa... hari jumaat abg, ad and aida came to my house to help2 me n tgk owg melake pnye adat... malam tu malam berinai.. picca xde laa malam berinai tu sebb x sempat nak bwak nset kuar.. by the way guys, thanks a lot.. dowang pn da cam tuan rumah plak.. ehehe.. ckup bulan amik gaji... xckup ngan tu, mgu lepas sebenarnye merupakan minggu BBQ MMC... mmg setiap sem kitowng wat BBQ, so tiz sem kitowg sepakat wat kat pengkalan balak, melaka.. sewa chalet sane.. name chalet tuh Astana Edayu... alang2 sme da datang kawen my sis n bro so kitowang wat trus BBQ kat sane.. mmg happening gile.. bygkan aku x ckup tdo for 3 days leh layan BBQ malam tu gak...mmg best gile.. sampai ngantok + letih pn hilang... =) .. thanks to all MMC member for ur support .. pastu, the next day plak kitowang wat trip ke zoo melaka... sgt x matured tapi... TERUJAAAA.... everything seem new with all MMC ... best gilew.. padahal g zoo je kan.. kalau g ngan kaple or family mesti muke 'sementek' je... ni g ngan bdak2 kepala gilew.. mmg seronok sgt2.... waaaaaa....... korang lepas nie last sem da... sape nak hiburkan hati aku lagi?? sob3...



moral: saya sayang sangat kawan2 saya sehinggakan kehilangan die tidak saya rasai... =)









MMC guyz with 'pengantin'


MMC gurlz with pengantin..




ni plak selaku pengapit terjun .. ehehe (thats me!!)







selaku penyibuk di malam BBQ.. sme berlakon je tu...




ni baru CHEF2 sejati malam e2..




tuh kude... err.. de kisah disebalik kuda dan aiskrim.. :P





MMC forever!!!!!

2 comments:

  1. sy tau sy tau kisah kuda n aiskrim.
    ngeh3.

    ReplyDelete
  2. aipp....
    cik aby sile jgn pecah rahsie ye..
    nnt i banje choki2...
    =P

    ReplyDelete

HASIL MERAPU MEREPEK