Sunday, April 4, 2010

Your Wish My Command ~.~

psttt.. psttt...

meh sini nak cita sket meh...
ehehe.. 

actually kami berempat bermaen2 wishlist..

bg sesiapa yang xtawu wishlist tu.. ia adalah hasrat barang2 yang kita nak..

well kitaowg cabot3 undi...

mule2 aku dapat si abby busuk tuh.. cheitt..

asik dapat die je... pastu dapat aida... pastu dapat nama aku...


last2....

hehehe.. rahsia..


then kami pn post laa wishlist kami dekat FB...

my WISH ialah:

1. Baju jojes di Giant
2. Tudung itam (4 segi)
3. Tudung putih (4 segi)
4. organizer
5. buku2 ilmiah
so, sumone yang dapat aku tuh...

die kne pick a choice diantara 5 benda yang ak nak ni... 

harga tidak ditentukan..

juz minimum rm25..

nak tawu y dapat ak sape??
dak kecik rumet aku je.. hehehe...


and ak dapat AIDA...

so aku hadiahkan aida contact lense kaler kelabu 


and aku dapat...



hehehe...

Baju JOJES dari JUSCO lagik + COOLEST organizer... yippie... (and card yang sangat jojes okeh!!!)




thank u.. thank u... thank u... my dearie...


very appreciate all those things...



u light up my day....



(*_^)



No comments:

Post a Comment

HASIL MERAPU MEREPEK