Sunday, January 9, 2011

boleh tak kite bercakap dengan bulan?

Oh! lihat di kalendar da tahun 2011... first of all.. wanna wish u all hapy new year! mst sme da pasang niat dgn pelbagai azam kan? for me, its enuff if i said, i wanna be better person for this year and onward... ;) (ayat selamat kan!!) ahhahahaha....


last year, byk benda boleh di recap kan.. but, ak xnak sentuh langsung da..biarlah ia berlalu.. 
this year pn byk benda da berlaku.. pertama skali aku skang da keje di kuantan... jauh dari family dan rakan2.. not forgotten jauh dari kesayangan ku!! pehhh mmg sakit jiwa laa..


tbe2 da duduk jauh mcm ni rasa kosong sangat.. no friend to understand u! atau bahse y senang nak paham, takdo orang nak layan kepala hotak gile ko tuh awa!! emm.. mmg terbaek laa dok sini... no life at all!! bangun pagi, g keje.. balik keje dok berkurung dalam bilik... WTH????? this is not me!! im a talkaltive person, so bile life camni ak mule rasa stress... 


nak tulis blog, mcm xde idea sangat! and bodben pon kedek2 je gerak.. (aritu time aku baru jejak sini, gile fullbar.. da dok sini line GPRS je kotttt)... emm.. nak wat camne... ku kene duga lagi!! aku tak tahu prasaan aku skang neh mcm mane.. tapi yang aku tahu boleh dak kalo kite bercakap dengan bulan??? at least boleh laa aku ngomel2, carot2 ngan bulan.. hahahahaha....






p/s: actually, ak skang tgh layan BM so de lagu die cakap dgn bulan.. emm.. igt nak wat gak la.. ahahahahaha.. ;P

No comments:

Post a Comment

HASIL MERAPU MEREPEK