Monday, November 8, 2010

Kerna aku seorang lelaki...

kerna aku seorang lelaki,
aku berhak untuk mendapatkan cinta dari sang gadis..
aku berhak untuk berfikir bahawa aku mampu mempunyai lebih dari seorang gadis..

kerna aku seorang lelaki,
aku takkan pernah tunduk pada egois ku..
ini aset ku sebagai seorang lelaki..

kerna aku seorang lelaki,
sang gadis pantas untuk kembali padaku..
setiap kali ku ucapkan kata putus padanya..

kerna aku seorang lelaki,
sang gadis mudah merapati ku..
kerana tuturku manis bak manisan..
ku mampu untuk membuatkan gadis cair dengan ku..

kerna aku seorang lelaki,
aku lupa bahawa masih ada wanita yang setia padaku..
aku tertipu dengan perasaan ku..
wanita itu sentiasa berada disisiku..
tetapi aku mempermainkan perasaannya..

kerna aku seorang lelaki,
aku hanyut dalam mainan perasaan ku..
sehingga terkikisnya perasaan sayang wanita itu padaku...

kerna aku seorang wanita,
aku tidak mahu dilukai dan melukai..
ku relakan kau pergi..
jika itu takdir ILAHI....

No comments:

Post a Comment

HASIL MERAPU MEREPEK