Friday, October 29, 2010

25th birthday.. :)

28 Oktober 2010, this is my birthday date... 
thanks to those yang wishes me.. very very appreciate it...


okeh kat entri title pn da tulis so jangan tanye bout age okeh?
*hahahaha*


sensitif case tu.. 


this year most of the wishes mesti de selitkan..


"semoga cepat2 kawen"


kehkehkehkehekeh*


sabar ye kawan-kawan. saya dan sidia sedang usahakan.. :)


beberapa benda yang ak nak ucapkan THANK YOU is:


1. thanks to ALLAH for given me 25 years full of meaning ... hope umurku dipanjangkan oleh NYA dan berikan kesihatan yang baik.. :)


2. thanks to miss abby , miss ad and miss fana for your surprise-kantoi-party..
it was awesome by the way.. 


3. thanks to those yang telah meng'wish' for my birthday..


4. thanks to sidia yang tak telefon time besday sebab bz still have time give the romantic text.. really appreciate dat.. :)


5. thanks to family members for supporting me in what eva i do...


6. thanks to myself sebab menjadikan aku seperti diriku sekarang... yeahhhaaaa..




some of the pictures for the nite.. :P


kene kidnap.. okeh tu muke penculik gile.. ahhaha






fuhh... fuhh.. okeh lilin tade.. lakonan semula...








here we are.. them and me! luv u guys... :)










p/s: cannot reach my mom, really miss her so bad!.. mak, semoga sehat2 saje di sana.. :)





No comments:

Post a Comment

HASIL MERAPU MEREPEK